Da's mooi dat er 16 in het 1e huis kunnen, dat betekent dat er nog 3 plekjes vrij zijn. Ik neem aan dat de vrijgezelle heren/dames zich wel opofferen om op een luchtbed/matrasje te slapen :mrgreen:
Ik heb vrij gekregen voor het weekend dus ik ben van de partij als er dus genoeg aanmeldingen zijn voor het 2de huisje :mrgreen:
Re: WINTERMEET 2010 Sauerland 5 t/m 8 februari DEFINITIEVE LIJST: 1. M&KO en Hildegard menko@vdark.eu 2. Edwin en Sandra sandrab@koekjes.net 3. Devious skiffje@gmail.com 4. Phoebeltje ilona_essers@hotmail.com 5. Mario Mario@golfcabrio.com 6. Arjen arjenellens@hotmail.com 7. Crazydriver crazydre20@hotmail.com 8. Draco draco@golfcabrio.com 9. C@briodriver mpachje@hotmail.com 10. Rene en Yvonne rene@golfcabrio.com 11. quartet-pet 12. systreme&sabine =16 personen = vol (op volgorde reactie) (mocht er iemand onverhoopt uitvallen, kan degene uit de reservelijst de plek opvullen) het huis zal deze dan worden , http://www.point-winterberg.de/ferienha ... -banu.html ik mag er 16 personen plaatsen voor 1200,- eu. incl beddegoed, energie, tax en eindreiniging ! = 75 eu. p.p ik kan in dezelfde straat nog meerdere huizen huren, ligt aan bezettingsgraad dus als er meer mensen belangstelling hebben en nog niet definitief vrij hebben, plaats je op de...: RESERVELIJST: 1. willyb 2. skaai 3. miranda 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10.
sorry menko maar schrap me maar van't lijstje, denk niet dat t wat word,kan gewoon niet 2 dagen weg dan al.
Ik ga mijzelf ook even schrappen...wil geen plek reserveren Kweet namelijk niet of ik vrij heb, maar ook niet qua financien, gaat weer even lekker (inclusief 2 nog komende boetes tijdens werktijd opgelopen, samen goed voor 240 euro). DEFINITIEVE LIJST: 1. M&KO en Hildegard menko@vdark.eu 2. Edwin en Sandra sandrab@koekjes.net 3. Devious skiffje@gmail.com 4. Phoebeltje ilona_essers@hotmail.com 5. Mario Mario@golfcabrio.com 6. Arjen arjenellens@hotmail.com 7. Crazydriver crazydre20@hotmail.com 8. C@briodriver mpachje@hotmail.com 9. Rene en Yvonne rene@golfcabrio.com 10. quartet-pat p.bouwman@hotmail.com 11. systreme&sabine systreme@alice.nl =16 personen = vol RESERVELIJST: 1. willyb 2. skaai 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10.
hier nog iemand die gezien de huidige situatie verstandig moet zijn....tuurlijk hoop ik dat het tzt anders is maar nu ontneem ik misschien iemand anders een leuk weekendje..... DEFINITIEVE LIJST: 1. M&KO en Hildegard menko@vdark.eu 2. Edwin en Sandra sandrab@koekjes.net 3. Devious skiffje@gmail.com 4. Phoebeltje ilona_essers@hotmail.com 5. Mario Mario@golfcabrio.com 6. Arjen arjenellens@hotmail.com 7. Crazydriver crazydre20@hotmail.com 8. Rene en Yvonne rene@golfcabrio.com 9. quartet-pat p.bouwman@hotmail.com 10. systreme&sabine systreme@alice.nl 11. =16 personen = vol RESERVELIJST: 1. willyb 2. skaai 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10.
Aargh ik moet al mijn teamleden vragen of ze diezelfde periode niet ook op vakantie gaan, dan pas kan ik verlof opnemen. Gezeik, baal van dat heel verlof-jaar-plan gezeik. Verlofbriefjes krijg ik met dezelfde rotgang terug 'invullen in verlofjaarplan'. Ja dat wordt pas met 2 maanden afgerond, hoe verzinnen ze he :smt009
DEFINITIEVE LIJST: 1. M&KO en Hildegard menko@vdark.eu 2. Edwin en Sandra sandrab@koekjes.net 3. Devious skiffje@gmail.com 4. Phoebeltje ilona_essers@hotmail.com 5. Mario Mario@golfcabrio.com 6. Arjen arjenellens@hotmail.com 7. Crazydriver crazydre20@hotmail.com 8. Rene en Yvonne rene@golfcabrio.com 9. quartet-pat p.bouwman@hotmail.com 10. systreme&sabine systreme@alice.nl 11. Miranda, miranda150@hotmail.com =16 personen = vol RESERVELIJST: 1. willyb 2. skaai 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. JIPPIEEE!!!!! GEROGGELD ga ook mee :-D
klopt skaai,meende ik ook maar er stond onder = 16 personen is vol duss,maar dan bij deze idd.. DEFINITIEVE LIJST: 1. M&KO en Hildegard menko@vdark.eu 2. Edwin en Sandra sandrab@koekjes.net 3. Devious skiffje@gmail.com 4. Phoebeltje ilona_essers@hotmail.com 5. Mario Mario@golfcabrio.com 6. Arjen arjenellens@hotmail.com 7. Crazydriver crazydre20@hotmail.com 8. Rene en Yvonne rene@golfcabrio.com 9. quartet-pat p.bouwman@hotmail.com 10. systreme&sabine systreme@alice.nl 11. Miranda, miranda150@hotmail.com 12. Skaai =16 personen = vol RESERVELIJST: 1. willyb 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10.
DEFINITIEVE LIJST: 1. M&KO en Hildegard menko@vdark.eu 2. Edwin en Sandra sandrab@koekjes.net 3. Devious skiffje@gmail.com 4. Phoebeltje ilona_essers@hotmail.com 5. Mario Mario@golfcabrio.com 6. Arjen arjenellens@hotmail.com 7. Crazydriver crazydre20@hotmail.com 8. Rene en Yvonne rene@golfcabrio.com 9. quartet-pat p.bouwman@hotmail.com 10. systreme&sabine systreme@alice.nl 11. Miranda, miranda150@hotmail.com 12. Skaai dit zijn dus 16 personen, hiermee is het huis PERI BANU vol ! indien er meer/voldoende belangstelling bestaat kan er een 2e huis geboekt worden, plaats je dan op de: RESERVELIJST: 1. willyb 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10.
DEFINITIEVE LIJST: 1. M&KO en Hildegard menko@vdark.eu 2. Edwin en Sandra sandrab@koekjes.net 3. Devious skiffje@gmail.com 4. Phoebeltje ilona_essers@hotmail.com 5. Mario Mario@golfcabrio.com 6. Arjen arjenellens@hotmail.com 7. Crazydriver crazydre20@hotmail.com 8. Rene en Yvonne rene@golfcabrio.com 9. quartet-pat p.bouwman@hotmail.com 10. systreme&sabine systreme@alice.nl 11. Miranda, miranda150@hotmail.com 12. Skaai, skaaii@gmail.com dit zijn dus 16 personen, hiermee is het huis PERI BANU vol ! indien er meer/voldoende belangstelling bestaat kan er een 2e huis geboekt worden, plaats je dan op de: RESERVELIJST: 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. Haal me van het reserve lijstje af heb niet het idee dat er nog meer bij zullen komen :mrgreen: _________________