van wie waren de 2 cabbie's die ik vanmiddag tegenkwam op de Vliegveldweg, waren beiden nogal verlaagd, jullie reden ri. Enschede, ik kwam uit ri. Enschede
Tja, ik ben 3 jaar geleden verhuisd, naar de andere kant van het land en sinds een paar weken is mijn cabbie verkocht, helaas, maar had geen keus meer.
Wij zijn er nog steeds!! Alleen deze zomer weinig met de cabbie gereden.. Rij nou dagelijks in mijn golf 4 gti..
Rij momenteel een Seat Arosa 1.4, ook best leuk, maar wel stuk kleiner en helaas geen cabrio, maaaaaaaaaaar wel een schuifkanteldakje
Ben ook nog wel still around. Alleen niet meer in de trim zoals op mijn profielfoto maar op originele veren en dempers en op originele 15" BBS-en. 350 dkm op de teller. Nou ja 50 duizend, want bij een Golf III gaat de teller per slot van rekening tot 300 dkm. Verder veel oppervlakkige roest maar desondanks nog immer fluitend door de APK, werkende airco en een gemiddeld brandstofverbruik van rond de 1:20 en geen olieverbruik. Sinds een paar jaar wegens o.m. gewijzigde gezinssamenstelling echter weinig tijd voor cabrio-gerelateerde activiteiten.
Mijn Cabbie hoef ik alleen de accu te plaatsen en naar de sleutel te kijken en het torretje snort weer 8) Waggeltje staat er verder netjes bij, op het stof na :shock:
Mijne staat ook in de stalling bij Acr! Na de winter staat hij met nieuw audio systeem en nog een paar veranderingen bij de midwintermeet! Gr. Marco
hey ik kom ook uit Enschede, en ik rij het hele jaar door met de cabbie ben dagelijks te bewonderen van Enschede naar Almelo groet Roy