Hallo allemaal, mijn naam is Robert. Ik ben 23 jaar en student Business Administration aan de VU in Amsterdam. Ik woon in Elburg en heb sinds 18 januari 2010 een Golf 1 Cabrio uit 1989. Hij is heel donker antraciet met een zwarte kap. Er zit een Recaro interieur in uit een type 2. Elektrische stoelen. Naast de auto heb ik ook nog een motor. Een Suzuki GSX 600F uit 1992. Aankomende zomer moet ik dus kiezen... Omdat foto's meer zeggen dan 1000 woorden... En de motor:
Hoi Robert, Hartelijk welkom op het Forum. voorstellen en gelijk foto`s plaatsen is helemaal top. Mooie combinatie cabrio en motorfiets.
frank, niet als je busniss administration studeerd :mrgreen: welkom bij de daklozen met een mooie zwarte :!: wel een keer te spotten op een meet/tour :?: veel plezier ermee
welkom hier zet die motor maar aan de kant hoor :smt006 eenmaal instappen nooit meer uitstappen veel plezier met de cabby :smt006
Tja sommige studenten zitten krap bij kas maar dat is dan meestal hun eigen fout. Naast mijn studie werk ik ook nog ongeveer 16 uur in de week bij een supermarkt. Als je dan een beetje met je geld om kan gaan kan het allemaal net. Denk inderdaad wel dat ik nog een keer op een meeting te vinden zal zijn. In Elburg rijdt ook nog een zwarte cabrio rond van Alexbarros. Die ken ik ook nog persoonlijk. Mijn eerste auto was een Renault 5 1.1 SL. Tweede auto was een Hyundai Scoupe 1.5 GT Turbo (A) Derde auto was een Peugeot 106 1.4 XSi En nu dan een Volkswagen Golf I Cabriolet 1.8i (met trekhaak) En ja over die motor... Denk dat ik van de zomer toch nog wel erg vaak op de motor zal zitten. Mijn vriendin rijdt ook motor en we hebben ons voorgenomen om aankomende zomer met de cabbie en de motoren op vakantie te gaan naar Zuid-Frankrijk. Mijn broer heeft een motortrailert waar twee motoren op kunnen dus dat komt erg goed uit.