Ook weer thuis aangekomen. Genoeg indrukken te hebben opgenomen van een Heerlijk lang weekend. Was Gewoon top geregeld, Volgend jaar neem ik mijn Guitar-Hero mee. En Wat kon die Gast trouwens Zage zeg Iedereen gelukkig zonder kleerscheuren uit de strijd gekomen, alles liep eigenlijk wel op rolletjes. Alle JT gangers bedankt voor het geweldige Treffen, dit doen we vaker. Ook natuurlijk dank aan de Orga. Op naar de volgende Groet Weber
Wij zijn gisteren ook veilig thuis gekomen. Het was erg leuk en ook het kamperen is ons best bevallen. Onze kleine Jazzy heeft het ook erg naar haar zin gehad ! Organisatie bedankt ! Op naar JT 2010 ! Groetjes, Rene, Patricia & Jazzy
ja ja was zeker een top week met mooi weer en af en toe een regen buitje . bedankt organisatie voor het goed geregelde JT;2009 TOPPIE. gr. giel./ thea.
Was leuk weekend met weinig slaap maar veel tweetalig kunnen praten dus voelde me overal thuis Heerlijk ontwaken met metallica zaterdag (na twee uur slaap) :mrgreen: Top organisatie en zal komende week kijken of valkenburg er voor mij ook in zit :smt006
Ow ja, ook ik ben veilig thuis gekomen (had er gisteren niet zoveel zin an om de topic te bekijken) met een tussenstop bij de Pep, die nog even het huis van een bekende schilder liet zien (die zichzelf niet liet zien, gemiste kans) Tja als niet kampeerder moet ik zeggen dat kamperen nooit mijn hobby zal worden MAAR de gezelligheid heeft zoveel goed gemaakt dat ik een volgende keer weer van de partij wil zijn. Dankzij de hulp van jullie stond mijn tent in een wip en was ook zo weer opgevouwen, TOP. Organisatie was prima, het ontbijt en de avondmaaltijd gingen er goed in, bedankt hiervoor.
Ik hoorde net van Devious dat laatste weekend in juni 2010 het volgende JT lijkt te worden. Weekie om te reserveren dus in de agenda alvast :-D
Als t zo is...beters! Dan iig geen gezeik met vakanties van collega's met kids....want dan moet de vakantie nog starten. Man...nu alweer voor volgend jaar...en t kan me nie snel genoeg weer tijd zijn om aan te gaan rijden!
Laatste weekend van Juni.... dan kan ik dus absoluut niet mee, tenzij het in NL zou zijn, dan kan ik vrijdagavond-zaterdagavond...