Re: Fedde's witte mk1 cabrio Dank je. En ja, gewoon goed schoon maken met ontvetter en shampoo. :mrgreen:
Re: Fedde's witte mk1 cabrio Hey Edwin, allias de zwarte :lol: , ik heb inderdaad JBL speakers over. (neem ze a.s. maandag wel voor je mee) Groeten, Fedde
Re: Fedde's witte mk1 cabrio Inmiddels alle zogenoemde raamlikkers vervangen door nieuwe. Deze waren toch wel erg gekromen en uitgedroogd. Zie voor en na foto: Voor: na: Groeten, Fedde
Re: Fedde's witte mk1 cabrio Het kost een paar centen maar het resultaat is ook een genot voor het oog
Re: Fedde's witte mk1 cabrio Dat moet ik ook nog ff doen! Waar heb je ze vandaan? http://www.golf1onderdelen.nl/ ???
Re: Fedde's witte mk1 cabrio Nee daar heb ik ze niet vandaan. Ik heb ze gekocht van iemand van dit forum die z'n project in onderdelen verkocht.
Re: Fedde's witte mk1 cabrio Afgelopen weekend samen met Michel een nieuwe binnenhemel en buitendak geplaatst. Zie hieronder wat 'actie' foto's en het resultaat: A-style strips verwijderen rubbers en strips verwijderen Isolatie is nog in super nette staat helaas na de jaren toch wat roest onder de rand en direct aangepakt. Isolatie gedemonteerd en binnenhemel nog te demonteren Nieuwe hemel erin Hemle bijna er helemaal in. achter en in het midden nog vast zetten Hemel en achterruitframe erin en nu nog de buitenkap monteren spankabel iets gespannen en onder het randje tikken De preciesie van Michel is hier goed te zien :-D Het reultaat Alleen nog nieuwe zwarte zijkapjes monteren als puntje op de i mooi strak op de A-style Michiel, nogmaals bedankt voor de gezelligheid en het super resulaat! :smt023 Groeten, Fedde
Re: Fedde's witte mk1 cabrio Errug mooie cabrio! Het witte achter de kentekenplaat achter en de witte handvaten maken het echt helemaal af! Vond mijn cabbie al mooi maar moet toch toegeven dat dit witte misschien wel mooier is..
Re: Fedde's witte mk1 cabrio zo weer eens tijd voor een mini update. Ik had weer eens zin om iets te klussen aan de cabrio dus dit weekend heb ik m'n rolbeugelcover bekleed met zwart leder. Is net even iets anders dan dat originele schuim en staat ook wel netjes bij m'n zwart lederen interieur dacht ik zo. Hierbij de foto's: Laat die lente maar komen, want heb wel weer zin om weer te gaan rijden .
Re: Fedde's witte mk1 cabrio dat daar nooit iemand eerder is op gekomen, hele MOOIE oplossing :smt023 en weer is wat anders dan een rvs of verchroomde
Re: Fedde's witte mk1 cabrio Bedankt voor de leuke reacties! @Alex, is niet moeilijk hoor. Aleen het verwijderen van het schuim was even shit werk. Daarna gewoon leder op maakt knippen en met spuitlijm alles inspuiten en leder er om heen vouwen. Ben er wel een middagje mee bezig geweest. Ik wil je er wel mee helpen. Bv tijdens denatte kappe ndag meeting? @Edwin, ik heb nog wel een stukje over, maar is niet lang genoeg denk ik. Groeten, Fedde
Re: Fedde's witte mk1 cabrio Natte kappendag ga ik niet bezoeken. 't Heeft geen haast. ;-) Groet, Mees
Re: Fedde's witte mk1 cabrio Ik heb z'n caramelschijf voor op de boor. Daarmee is het schuim er zo af.