De cabrio van de vrouw krijgt ook een motor upgrade. Een VR6 2.8 24v 204pk uit een Sharan. Volgende week gaat de Sharan uit elkaar en gaan we snel beginnen, dit wordt een snel project en zou binnen een maand of twee klaar moeten zijn.
Motor/bak steunen binnen voor de VR6 met 6 bak. En beugel voor de koppeling van kabel naar hydraulisch te maken.
Motor is uit de donor auto, en ben al begonnen met de kabelboom. Alles gestript wat ik niet nodig heb, als ie de auto in gaat, maak ik hem verder af. Heb het schema en heb dit vaker gedaan, dus komt helemaal goed.
Motor zit erin. Airco delete en juiste riem gemonteerd. Auto had origineel stang schakeling, dit moest dus verandert worden in kabelschakeling. Voor alles netjes passend te maken heb ik de plaat waar het mechanisme mee vast zit aan de auto af gehaald van de de oude, en die pas gemaakt op de nieuwe en erop gelast.
Dat ziet er goed uit. Momenteel ben ik ook alle onderdelen bij elkaar aan het verzamelen om uiteindelijk dit te doen. Ik ga echter voor een 0j2 bak met originele aandrijfassen/4steeks De 02m route zag er ook interessant uit, maar dan moet moet die dure 2wd flens weer aangeschaft worden. Succes!