Heej hallo, Omdat de oude eigenaar van me golf 1 cab de auto compleet heeft vernaggeld, kan ik de oude gaten van de spiegels, ruitenwissers en antenne niet weer zien. Heb de auto nou helemaal uit elkaar liggen en ben bijna klaar voor de spuiter. Heeft iemand nog tekeningen van de locatie van deze gaten? of wil iemand dit meten en doorgeven? eventueel foto's? Alvast bedankt, Marcel
Hey Marcel, ik heb even gekeken bij mijn auto en wat foto's gemaakt. De ruitenwissers had ik nog niet maar als je die ook wilt kan ik die ook ff schieten: Gr Robin
Heej Robin, Top man, hier kan ik wat mee! Echt mooi duidelijk zo. Foto's van de ruitenwissers zijn ook welkom. Super bedankt alvast! Mvg, Marcel
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar wat foto's van jou project. Blijkbaar heb je een auto gekocht die "back in the days" "gecleaned" is geweest. Toen helemaal hip. Moet nu best een klus zijn om weer terug origineel te maken.
idd helemaal "gecleaned" 1 lange ruitenwisser, dacht van een golf 2. Van die plak druppelspiegels en een vinnetje op dak natuurlijk. Ik zal zaterdag ff proberen wat foto's te uploaden van hoe hij er nu bij staat. Maar idd nog een lange weg te gaan. Zo aan de foto's te zien worden de ruitenwissers nog een hels karwei...