Als je eenmaal een cabrioot bent, dan wil je niets liever dan open rijden. We hebben voor erbij maar een Golf mk6 gekocht. De 1.2 valt totaal niet tegen en bevalt prima. Wat een heerlijke auto! Maar lang zo leuk niet als de Mk1. Op een paar 18 of 19 inch velgen na en misschien een verlaging met 3 cm eibach veren laten we hem zo.. Zijn er hier nog meer Mk6 rijders?
Ik dacht ook dat een 1.2 TSI van 105 pk te licht zou zijn. Maar het gaat gemakkelijk. We zijn voor de 1.2 TSI gegaan op aanraden van een Volkswagen monteur (buurman). Nog geen spijt. Er staan 82.000 kilometers op de teller.
Mooi cabrio Jeff! Ik ben benieuwd naar je andere velgen en verlaging, dat maakt een auto vaak heel anders. Veel veilige kiters!
Wouw, zoek er ook zo een maar als ik diverse dingen over de moter lees, durf ik niet meer. olieverbruik? dsg bak? distributieketting? en er staan er best wat te koop tegen mooie prijs? heb jjij toevallig ergens op gelet tijdens aankoop?
Soms ben je te bang . Elk model/auto heeft zijn zwakke en sterke punten. Ik heb gelet op alles . Tot zo ver nog geen miskoop. En tijdens de laatste tankbeurt was het verbruik rond de 1 op19.2 . Dus we zijn zeer tevreden. Je kan altijd een proefrit ergens maken