1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

GCCNL-lid

Discussie in 'Archief' gestart door Tizio, 29 jun 2011.

1. Tizio

Tizio Nieuwe bezoeker

Lid geworden:
    19 nov 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    0
    Op de parking van Maitenance-Dow:
    zilvergrijze Mercedes, die een kaartje van de GCCNL achter mijn ruitenwisser heeft gedaan. Overigens weet ik niet wie het is, maar ik weet wel dat er hier op het terrein meer Golf 1 cabrio rijden, oa een donkerblauwe met lichte kap.
    Verder spot ik regelmatig een bewoner van Hulst met een witte met zwarte kap (vorige week nog bij Jumbo Terneuzen), in Axel is een superlage in dezelfde kleur als mijne (flieder met.) en in Vogelwaarde een witte met zwarte kap.
    Dus ondanks dat ik hier niet zo vaak meer te vinden ben, ik blijf jullie toch af en toe wel tegenkomen ;-)

2. kleinet0m

kleinet0m Bezoeker

Lid geworden:
    25 feb 2010
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    16
    Beroep:
    leraar in opleiding
    Hoi Belinda!

Ja vorige week in Terneuzen. Ik dacht al die ken ik ergens van, en toen zag ik pas de cabby, ik zag te laat dat jij het was! sorry :roll:
    Maar goed hij is nu gewassen hoor ;)
    Tot op schoondijke dan maar zeker?

Groetjes,

Tom

3. Tizio

Tizio Nieuwe bezoeker

Lid geworden:
    19 nov 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    0
    Hey Tom,
    ik ben zeker van plan om te gaan. Had gisteren bij mijn werk een kaartje van de GCCNL achter mijn ruitenwisser, er zitten nog meer cabrio's hier op het terrein en ik heb gezien dat er in Vogelwaarde èèn stond die wel erg veel op jouwe lijkt. Ik dacht dat je een rally gereden had ;-) nadeel van een witte. Hoewel ik met mijn witte destijds ook wel blij was. In Axel is 1 in dezelfde kleur als mijne, maar wel extreem verlaagd.
    Zie je in Schoondijke, of ergens onderweg :smt006

groetjes!

Deel Deze Pagina