Hallo allemaal, Ook heb ik nog een vraag of hier mensen zijn die ervaring hebben, dan wel mensen kennen die dit "betaalbaar" op kunnen lossen. Helaas vernomen dat dit een veel voorkomend probleem is bij de Golf 1 cabrio en bij mij is dit helaas ook het geval. Het is gaan roesten onder de bevestiging van het cabrio dak en ik heb er nu een lelijk gat zitten doordat ik de roest heb weg gehaald. Dit moet toch een keer gemaakt gaan worden anders wordt het alleen maar erger. Hebben jullie tips waar ik dit het beste kan laten verhelpen? Bedankt alvast
Klopt inderdaad, maar daar betaal je de hoofdprijs zeg maar. Vandaar dat ik opzoek ben naar mensen die hier ervaring mee hebben/dit voor hun hobby doen
Dus dicht lassen bewerken en je achter scherm spuiten ? Dacht je dat je voor 100,00 euri s klaar was ?
kap los maken,..stukje uitslijpen,..stukje inlassen,.. glad slijpen,.. plamuren,..spuitwerk,.. binnenkant behandelen,.. € 450,- geen gekke prijs ,.. Gr.Joop
Nee verwacht niet voor 100 euro klaar te zijn nee maar 450,- vind ik zelf ook wat veel het moet goedkoper kunnen