Ook ik wil Romar, Marieke, Diny en Freek bedanken voor een zeer geslaagde rit, bbq en kampeermogelijkheid! Heerlijk de tent uit gedreven vanmorgen en toen na het ontbijt alles zeiknat in de auto gepropt! :mrgreen: Net na thuiskomst de tent weer in de woonkamer opgezet.... Die moet echt ff drogen! :smt005 Nogmaals dank aan alle aanwezigen voor een top weekend! :smt006
Super leuke dag gehad! Toertocht was heel mooi. De avond was super geregeld door iedereen in de organisatie. Het slapen daarna in de stromende regen met een oude niet waterdichte tent was minder succesvol. Een goed ontbijtje verzorgd door de dames Willems heeft het weer enigzins goed gemaakt. De tent achtergelaten dus voor volgend jaar maar opzoek naar een nieuwe.... Romar Marieke Freek en Diny bedankt voor alles. Jeroen ik denk dat jouw Safari achterin de Ford Focus van Henny en Sandra ligt.
Thanks heren! :mrgreen: De safari staat hier in de kast, zit echt nog maar een dun laagje in! Volgens mij was er maar 1 die dat dronk toch?
Dan beginnen we met Henny en Sandra, en daarna moeten Martijn en siets! Die hebben nl nog foto's die wij nog niet hebben gezien. :mrgreen: