Mijn schoonvader heeft een speciale uitvoering. Zijn Golfcabrio.com is bruin. Door de zon en andere weersinvloeden is zijn zwarte langzaam bruin geworden.
Voor de nieuwe forummers onder ons ( en de oude bekenden met een verkleurde :-D ).... Nog steeds te koop via de site : http://www.bolku.nl En natuurlijk op meetings als erom gevraagd wordt hiero ;-)
Deze zijn helaas al een paar jaar uit de running ..... als iemand zich geroepen voelt om ze weer te laten maken ... neem dan even contact op met René en dan is er vast wel weer een mogelijkheid ( mbt dezelfde logo's enzo ;-) )
Was laatst bij Jeroen en die zei dat t in de planning zat.. heb een buurman die dat doet dus ik kan wel eens een proef laten maken als ik een voorbeeld logo heb...
Dames en heren, Er zijn nog steeds een heeeeeeeeeeele boel petjes op voorraad...dus voor degene die er een willen hebben... ;-) Bekijk je huidige petje eens goed en neem nou eindelijk eens die moeilijke beslissing en gooi hem weg...het kan echt niet meer, hij ziet er niet meer uit...bestel even een nwe...en ook een voor reserve en een voor de zondag :-D