Wil jij ook dat jou cabrio een keer Cabrio van de Week wordt? Stuur dan jou foto's in een hoge/goede kwaliteit (800x600 of hoger) naar Jeff@golfcabrio.nl . Ik krijg te veel foto's van een slechte kwaliteit. Daarmee bedoel ik te donker, te klein, te onscherp, te vaag enz. Mijn cameraatje maakt ook niet altijd foto's van een goede kwaliteit. Om cabrioos van deze site een keer aan de beurt te laten komen wil ik dus goede mooie foto's hebben. Stuur ze op. Het mag jou cabrio zijn of van een ander Golfcabrio.com-lid.
Foto's gevraagd!!!! Ik kom de volgende maanden op bijna geen enkele meeting, ik kan dus geen foto's maken van cabrio's van Golfcabrio.com-leden. Ik wil weer verse hebben. Elke cabriofoto is welkom, mits in een goede kwaliteit. Stuur ze op naar jeff@golfcabrio.nl Wel een beetje goede kwaliteit foto, je komt immers op de voorpagina van Golfcabrio.com.
De stempoll! Waarom? Vorig jaar wilde ik graag weten welke cabrio van de week het mooiste was van 2005. En deze cabrio zou dan de "cabrio van het jaar" worden. Ik had gevraagd je favoriete cabrio te mailen. Helaas maar 3 stemmen gehad. Waarvan 2 op hun eigen cabrio gestemd hadden. Hierdoor kon ik geen "cabrio van het jaar" benoemen. Dit jaar moet er echt 1 benoemd worden. Daarom de stempoll. Zodat ik het hele jaar kan zien, aan de hand van een gemiddeld cijfer, welke cabrio echt de mooiste is.
kan je niet aan het eind van het jaar(midden december) .nog een overzicht maken van alle cabrio,s van de week .met bevoorbeeld van elke cabrio van de week 1 of 2 foto,s zodat we daarop moeten stemmen .en dat uit die poll de cabrio van het jaar uitkomt.want ik weet echt niet meer in december wat in januari de cabrio van de week was gr edwin
Stuur de mijne over een paar maand als de nieuwe velgen er onder zitten en ie hellemaal klaar is. Greetz QP
Mijn nieuwe foto's komen volgende maand als m'n Ventofront is gespoten. Deze maand heb ik nog wat onkosten voor het samenwonen :lol:
mm k heb net gekeken, wel geteld drie.. slechte score dus. Wel ruim 4000 km probleemloos gereden, das ook wat waard.