Bedankt voor alle reacties, ennuh ik heb deze cabrio helemaal naar mijn eigen smaak opgeknapt. Kleur , velgen , interieur allemaal zelf bepaald.
Aight! excuses voor het misverstand, want euh, hij lijkt er anders verekkes veel op! ik zou ze welles naast elkaar willen zien, blackalicious is toch ook een keer cabrio van de week geweest he? blijft een prachtige wagen hoor
een welverdiende 10, en ik hoop hem morgen in 't echt te kunnen bewonderen op de vw retro mania grtzzz
Voor zo'n auto kan je alleen maar een 10 geven! Super mooi! Nadeel: door dat die er zo mooi uit ziet worden die van ons lelijk.
Bijna helemaal mijn smaak!! Mooie kleur, veel chroom, rode achterlichten, super interieur, alleen helaas BBS-velgen waar ik persoonlijk niks mee heb. 9 van mij dus!
Net in het echt gezien bij VW Mania. Wat een cabrio! Prachtig gewoon. Bleef er maar rondjes om lopen.
Hallo Hallo, Over smaakvalt te twisten. de kleur stellingen vind ik niet zo mooi. Maar des al niet temin is het een superstrakke auto. groeten
Lijkt erop dat ie net het forum pas heeft gevonden, en dus nog graag zijn reactie wil geven! Niks mis mee lijkt me
mijn fout, ben nieuw en had niet naar de datum gekeken. Sorry Ik zal nu alleen lezen, hehe groet, Mark