Supermooi interieur met hoofdsteunen achter (alfa look stoelen?) en erg mooi met zo een oude dash erin. Ben alleen niet weg van de whitewalls maar die kunnen er toch af dikke 9,5.
Exterieur: 9,5 Console: 7 rest interieur: 9 9,5 + 7 + 9= 25,5/3 = 8,5 ---> ik maak er een negen van! Groeten, Trickey
Kgeef bijna altijd alleen een cijfer, want daar gaat het uiteindelijk om. Maar dit is nou een cabrio die ik graag eens irl zou willen bekijken. Groet, mees
mooie auto,heb hem al eens mogen bewonderen bij de wijze van het oosten vorig jaar. van mijn een 9. gr eric.
Exterieur: super chique! zeker met die White Walls.... is gewoon erg mooi: 9 Intereur : heel netjes gedaan, alleen niet geheel mijn stijl: 7 is gemiddeld 8 hè?
Dikke 9!! Vind het een superauto met een superinterieur! Tja.. alleen de velgen met banden vind ik een klein minpunt. Verder helemaal geweldig!
Een dikke 9 Is een cab met een uitgesproken karakter,mooie alloys,ben geen fan van dat witte,top interieur met die dash ,vind zelf de console niet zo ,maar das smaak . Robbie H
hier ook een 9, super kleurtje, mooi dash , enkel white walls niet zo, 'k moet wel zeggen dat ik de white walls wel mooi vind op de cabbie , maar niet in combi met deze velgen gr Steve
Hé bas geweldige cabbie heb je jonge,die banden wat zal ik zegge heel orgineel en apart moet wel ff wennen,maar verder een toppertje ;-) Zie je wel weer eens op een meeting greetz QP
Leuke auto, erg mooi interieur! Zonde idd van de whitwalls, whitewall banden horen niet op een mk1 golf! (vindt ik hoor) Toch een dikke 10 van mij!
Heey mede cabrioten Bedankt voor de toffe reacties. het is altijd leuk om te horen dat je eigen werk ook bij anderen in de smaak valt! En ja die white walls tis een keer weer iets anders he. Waarschijnlijk zie ik de meeste van jullie wel bij de drenthe toer. Mzzl BB
De whitewalls vind ik leuk, het is weer eens iets anders. De buitenkant ziet er mooi en afgewerkt uit, en niet te overdreven. Interieur vind ik iets minder, het geheel oogt een beetje eentonig doordat alles bijna dezelfde kleur is. Deze verdiend een 7.