Ik wilde altijd al een oliedruk meter in de middenconsole hebben. Een jaar of zes geleden had ik al drie nieuwe VDO's gekocht, het was nu een heel gedoe om dezelfde serie te vinden. Maar dat is uiteindelijk gelukt (bij biesheuvel) Met de kniebalk eruit ook gelijk een mooi moment om alle bedrading weer eens na te te lopen; was wel nodig M'n asbak is volledig kapot, dus daar maak ik nog een ander paneeltje voor, met een USB aansluiting en volt + ampere meters. Preview daarvan: Lang leve de dremel . Paneel moet ik nog afwerken en zwart spuiten.
En het eindresultaat: Moet het paneeltje nog wat netter vastzetten (nu met klittenband), maar dit zit er wel beter uit dan een gare asbak.
Haha . Helemaal niets; daar zat een gat en ik had deze schakelaar nog liggen. Is dus niet aangesloten en is puur opvulling.
Ze passen ook met een framepje netjes op de plek waar je radio zit, dan maar geen radio of iets anders verzinnen voor de radio dit oogt niet,maar ieder zijn ding
Interieur weer een update gegeven; ik vond het wel weer tijd voor de OEM look En uiteraard gisteren ook nog een flink stuk gereden!
Ziet er weer mooi uit, doet toch altijd veel zo'n crèmelederen interieur, heb zelf ook crèmeleder, lijkt het mooist bij de cabby mk1 vind ik.
Nog een aanvulling,mijn kaphoes crèmeleder is niet mooi meer dus als iemand er één heeft of er één te koop heeft hoor ik het graag.