1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Zuiger laten vallen.. Past deze andere ook?

Discussie in 'Help!!!!' gestart door Cognac, 5 okt 2019.

1. Cognac

Cognac Nieuwe bezoeker

Lid geworden:
    21 feb 2011
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    6
    Beroep:
    Webdesigner
    Heb al een paar jaar een PL met dubbele webers in de opslag liggen. Nu mijn huidige blok het begeven heeft moet ik nu wel mijn meerjarenproject gaan afronden.

Nu het blok openligt leek het mij een goed idee de krukaslagers en keerringen te vervangen... maar heb hierbij helaas een zuiger (nummer 2) laten vallen met een als gevolg een kleine buts op de rand...

Nu heb ik 2 goede gebruikte zuigers voor volgens mij een KR via mp gevonden, maar hoewel ze bijna hetzelfde zijn, zit er toch verschil tussen.

De mp zuiger heeft bovenop nummer 8 in een driehoek en de cijfers 80.895. Die laatste lijkt mij overeen te komen met de diameter. Aan de binnenkant staat 8148R5, MD2, 202 en 7-86.

Bovenop mijn originele zuiger staat geen diameter maar wel nummer 9 in een driehoek. Aan de binne kant staat 8148R6, MD2, 202 en 3-89. Als ik ze op elkaar zet lijkt ook de diameter identiek.

Tl;dr: Kan ik deze mp zuiger gebruiken en zo niet, hoe/waar vind ik een vervanger?

Deel Deze Pagina