Goededag, Ik zag dat er weinig reviews zijn met ervaringen voor de beste bougies t.b.v. Vw Golf 3. Ik had Bosch ( wr7ltc) bougies in mijn 2.0 8v en heb er nu Ngk ( bur6et ) in gemonteerd. Ik merk gelijk verschil, met acceleratie en soepeler lopen. De Bosch bougies hebben er een half jaartje ingezeten. Heeft verder iemand al de plasmabougies geprobeerd, die moeten voor meer trekkracht en zuiniger lopen zijn, las ik. Gr, Ron
Maakt dat zoveel verschil ja? De mk3 die ik had was zo'n monopoint injectie geval...vonk=vonk toch? Nooit gehoord van plasmabougies... De huidige mk4 cab rijdt op LPG, dus ga ik niet mee klungelen. Maar heb ook nog de mk1 met DX (112 pk) om wat te proberen
Ik denk dat dit bij Ron tussen z'n oren zit,.. want je gaat mij niet wijsmaken dat het verschil van een bougie een betere acceleratie en soepeler lopen kan veroorzaken. Mits natuurlijk er bij de oude bougie's er een defect van was .
Hallo, zit niet tussen mijn oren hoor. Het verschil met bougies zijn de gebruikte materialen nlk. Als jullie even tijd hebben, zou je dit kunnen lezen: http://limpexautosport.nl/producten/bougies/
Een vraag nlk. weet iemand of het beter is om een bougie met een enkele massa elektrode i.p.v. drie of vier massa elektrodes te plaatsen?