1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Golf IV 2.0 Cabrio - Highline - Colour Concept (Geel)

Discussie in 'Archief' gestart door LeeJon, 21 okt 2010.

  1. LeeJon

    LeeJon Nieuwe bezoeker

    Lid geworden:
    15 jul 2009
    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    0
    Locatie:
    Vlaardingen
    Ik heb besloten, mits er voldoende (serieuze) interesse is natuurlijk, om de cabrio te verkopen. Dit omdat we wilden kijken voor een 2e auto en ik een nieuwe motor wil. Met de verkoop van deze, hebben we voor beide een wat groter budget :smt005


    Te koop:
    Merk: Volkswagen
    Type: Golf IV Cabrio - Colour Concept
    Motorinhoud: 2.0 8v (85 kW)
    Km stand: 105.000 (Met een sluitend onderhoudsboekje vanaf de fabriek!)
    Bouwjaar: 22-07-1999
    Kleur: Mellow Yellow (kleurcode moet ik even opzoeken indien gewenst)
    APK: tot 18-04-2011

    De auto is in 2005 door Volkswagen Assen uit Duitsland gehaald.


    Opties:

    - Lederen Recaro interieur (2-kleurig, zwart/geel), in erg goede staat!!
    - Stoelverwarming

    - Sonneland kap
    - Elektrisch bedienbaar cabriodak
    - Origineel VW windscherm, rolt op onder de achterbank
    - Origineel lederen afdekhoes voor het opgevouwen dak

    - Elektrisch bedienbare ramen (voor + achter!)
    - Elektrisch bedienbare/verwarmde spiegels

    - ABS
    - Airco
    - MFA
    - Lederen Highline airbag stuur (Met gele stiksels)
    - Parkeersensoren (Niet origineel VW)

    - 17" velgen
    - Continental Sportcontact banden (voldoende profiel)
    - V-Maxx schroefset (1,5 maand oud)

    - Heldere smoked achterlichten (Originele GTI/VR6 lampen aanwezig)
    - Ovale Sebring einddemper (Geen herriepijp!!!)
    - 8000k Xenon


    Audio:
    Origineel/fabrieks af VW soundpakket bestaande uit:
    - Gamma V radio
    - Nokia DSP equalizer
    - CD-wisselaar in de kofferbak
    - Versterker in de kofferbak
    - 8 boxen

    Eventueel met JVC 4x50 headunit die er nu inzit, deze is aangesloten op de originele versterker + DSP dmv een verloopstekker (micro-ISO naar ISO). De wisselaar werkt in dat geval niet.


    De auto heeft mij dit jaar zonder enige problemen en moeite naar Italië en midden Frankrijk gebracht, zelfs met 45 graden blijft de olie en koelvloeistof temperatuur mooi op peil 8)
    Er is een maand geleden een nieuwe voorruit ingezet door de Autotaalglas omdat er een barst in de oude zat.

    Bij normaal/gemiddeld rijgedrag een gemiddeld verbruik van 7,5L/100km = 1L op 13km

    Ik zal ongetwijfeld wat vergeten zijn, maar voor vragen kan er ge-PMt worden of je kan mijn garage topic doorlezen :D


    Foto's:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Met originele achterlichten en oude velgen:
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]



    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Interieur is pas gereinigt :smt005
    [​IMG]

    28 maart 2010, memorabel moment :smt005 :
    [​IMG]


    Voor de koukleumen onder ons, je krijgt er een gloednieuwe VW houthakkers muts bij die ervoor zorgt dat je zelfs met -7 met open dak kan rijden! (heerlijk, die stoelverwarming) :lol:
    [​IMG]



    Vraagprijs:
    €7650,-

    Inruil:
    Inruil mogelijk tegen een nette Volkswagen Polo 6N2 of Polo 9N!!
    Met een km-stand van rond en nabij de 100.000.


    Ohja, last but not least: hij is voorzien van een Golfcabrio.com stickert :mrgreen:
    [​IMG]
     

Deel Deze Pagina