1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Golf Carbrio mk1 1981

Discussie in 'Ik ben.... en ik rij.....' gestart door criminelis, 24 mei 2018.

1. criminelis

criminelis Nieuwe bezoeker

Lid geworden:
    5 jul 2017
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Geslacht:
    Man
    Type cabrio:
    MK3
    Kleur:
    zwart
    Bouwjaar:
    1995
    Hallo allemaal,

Ik had mijzelf een jaar of wat geleden al eens voorgesteld toen ik een golf 3 cabrio gekocht had, echter heb ik daar niet lang plezier van gehad en verder het forum ook niet veel meer bezocht.

Maar goed, ik ben dus Niels Janssen, 38 jaar oud en ik kom uit Deventer, sleutelen aan auto's is een van de dingen die ik graag doe en zo heb ik na lang zoeken een mk1 op de kop getikt.

Zeker niet moeders mooiste, maar technisch in een heel behoorlijke staat. In de lak zitten overal doffe plekken, het lijkt er op dat de auto is bijgespoten, en dat je de naadjes van het afplakken ziet.

Er zullen op korte termijn wat dingen vervangen en gerepareerd worden, en het is de planning om in de winter de slechte lak aan te pakken, als ze het verder goed blijft doen.

Een van de eerste dingen die vervangen zal gaan worden is de grille en vierkante koplampen, dat vind ik niet echt mooi.

2. Draco

Draco Moderator Medewerker

Lid geworden:
    3 jul 2004
    Leuk Bevonden:
    45
    Trofeepunten:
    48
    Ik had ooit in mijn 1e mk1 ook zo'n grill, ongeveer weggegeven
    Duitsers bleken er gek van achteraf.
    Komt wel een enorme bak licht uit trouwens, 4 lampen tegelijk grootlicht :D

3. criminelis

criminelis Nieuwe bezoeker

Lid geworden:
    5 jul 2017
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Geslacht:
    Man
    Type cabrio:
    MK3
    Kleur:
    zwart
    Bouwjaar:
    1995
    Hahaha das leuk ik ben ook een geboren en getogen Deventernaar. Er ligt een 1.5 benzine blok in

De velgen ga ik zelf weer helemaal netjes maken, een paar avonden polijsten in de schuur en ze zullen weer als nieuw zijn hoop ik

Deel Deze Pagina