1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Accu leeg na 3 dagen

Discussie in 'Help!!!!' gestart door koenta, 28 okt 2019.

1. koenta

koenta Nieuwe bezoeker

Lid geworden:
    4 apr 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    6
    Hoi allen,
    Ik heb een Golf met 2H motor.
    Nu heb ik eigenlijk al jaren problemen met de accu maar kan eigenlijk niet echt de oorzaak vinden.
    Als ik een nieuwe accu plaats gaat het meestal een jaar goed maar dan begint het meestal weer.
    Als ik mijn auto drie dan niet gebruik start hij niet meer, accu is dan dermate leeg dat hij nauwelijks nog rond gaat.
    Wat zou de oorzaak kunnen zijn?
    De auto heeft een klasse 3 alarm, zover ik weet blijven er geen lampjes branden.
    Wat wel apart is, als ik de sleutel uit het contact trek ( zonder de sleutel om te draaien) blijft de motor draaien.
    Als ik hem om draai gaat de motor wel gewoon uit.
    Wie heeft een idee....
    Bedankt voor de genomen moeite.

2. Draco

Draco Moderator Medewerker

Lid geworden:
    3 jul 2004
    Leuk Bevonden:
    52
    Trofeepunten:
    48
    Dat je de sleutel er uit kan trekken zonder om te draaien klopt al niet.
    Hoewel hij dus wel uitgaat als je hem wel draait, dus misschien zit daar het probleem wel niet.
    Al die auto's hebben wel iets van lekstroom, maar na 3 dagen accu leeg is wel erg snel.
    Ik zou eens met een goede meter (die amperes kan meten) tussen de accupool en accu gaan zitten en dan zekeringen trekken.
    Ergens zit er dus iets wat veel wegtrekt.

Laatst bewerkt: 28 okt 2019
  3. koenta

koenta Nieuwe bezoeker

Lid geworden:
    4 apr 2004
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    6
    Ga ik straks eens proberen, Ik was benieuwd of dat slot het kon zijn. Maar dat hoeft dus niet.
    Bedankt

Deel Deze Pagina